Герб м.Долинська Офіційний сайт міста Долинська
Захист прав споживачів - Форум
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Захист прав споживачів » Захист прав споживачів » Захист прав споживачів (Роз"яснення законодавства та консультації)
Захист прав споживачів
belbogДата: П`ятниця, 15.05.2009, 16:10 | Повідомлення # 1
Відвідувач
Група: Модераторы
Повідомлень: 3
Репутація: 2
Статус: Offline
Шановні долинчани !
На форумі по темі "Захист прав споживачів" Вас вітає спеціаліст виконкому міської ради з питань організації торгівлі, побуту та захисту прав споживачів Ніколаєв Віктор Миколайович.
Якщо ви придбали холодильник, телевізор, пральну машину чи мобільний телефон і він через місяць перестав працювати, а продавець ( власник магазину) відмовляється у вирішенні Вашого питання ...
Запрошую Вас на форум
 
Deputat_PROДата: Понеділок, 25.01.2010, 23:16 | Повідомлення # 2
Відвідувач
Група: Пользователи
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
В мене є таке запитання: cool

Я викликаю таксі, а вони мені відповідають - : "Машин немає і невідомо коли будуть" .

Чи є це порушенням моїх прав споживача послуги на перевезення ?


Патріот України
 
belbogДата: П`ятниця, 05.02.2010, 14:44 | Повідомлення # 3
Відвідувач
Група: Модераторы
Повідомлень: 3
Репутація: 2
Статус: Offline
Те, що не прийняли Ваше замовлення відповівши таким чином, не є порушення Ваших прав як споживача послуг. Адже з Вами "Перевізник" не уклав (усної) угоди на перевезення, відповідно ніяких послуг не надано.
 
cvdevvДата: Субота, 11.09.2010, 18:54 | Повідомлення # 4
Відвідувач
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Доброго дня!

Мною був придбаний проїздний квиток на маршрутне таксі з АС "Долинська" до АС "Кривий Ріг".
Знаючи, що, як правило, в понеділок зранку данний маршрут користується надмірним попитом (студенти), придбав за день до відправлення.
Враховуючи відстань, для того щоб зранку не йти пішки з невеликим багажем (сумка) до Автовокзалу, я (як це робив завжди) здійснив посадку на Мікрорайоні. Зайшовши в "битком набите людей" маршрутне таксі на декілька прохань звільнити моє придбане "сидяче" місце мені відповідали мовляв "потрібно було сідати на Автовокзалі". Проявляючи чоловічу солідарність до жінки, не став заводити сварку просто замислився про моральність її вчинку.

Та й взгалі мені відомі випадки коли на Мікрорайоні в "пікові години" не вдавалося навіть пропихнутись в маршрутку. Люди просто залишалися в Долинській не зважаючи на придбаний квиток.

Особисто мені здається, якщо я заплатив за квиток від АС до АС, то і, відповідно, маю на це місце повне право не залежно від місця посадки.

Цікаво дізнатись від Вас правову точку зору з цього питання та як потрібно надалі поводитись в подібних ситуаціях.
Дякую.

Андрій.

Повідомлення відредагував cvdevv - Неділя, 12.09.2010, 10:40
 
belbogДата: Вівторок, 12.10.2010, 10:25 | Повідомлення # 5
Відвідувач
Група: Модераторы
Повідомлень: 3
Репутація: 2
Статус: Offline
Шановний п.Андрію!

Керуючись П. 41 « Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту»
затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2007 р. N 1184
«Особа, що придбала квиток, повинна здійснити посадку в автобус на автостанції, зазначеній у квитку, або за попереднім погодженням з автостанцією та внесенням відповідної позначки до квитково-касового листа на іншій зупинці, передбаченій розкладом руху.
У разі відсутності попереднього погодження та запізнення на рейс оплачене місце за пасажиром не зберігається.»

Повідомлення відредагував belbog - Вівторок, 12.10.2010, 10:28
 
ВиллисДата: Вівторок, 18.09.2018, 15:12 | Повідомлення # 6
Відвідувач
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Если магазин хороший, то и не будет повода обращаться о защите прав потребителей. Мне в этом плане нравится Stylus, неоднократно заказывал в нем телевизоры с изогнутым экраном https://stylus.ua/televizory/osobennosti-matricy:izognutyy-ekran/ Ни разу ни единого недоразумения не произошло. Работает как часы.
 
Форум » Захист прав споживачів » Захист прав споживачів » Захист прав споживачів (Роз"яснення законодавства та консультації)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

 Хостинг від uCoz                                   Долинська міська рада