Герб м.Долинська Офіційний сайт міста Долинська
Документи
Меню сайту


Категорії каталога
Статут Міста [1]
Статут Міста Долинська
Регламент міської ради [1]
Регламент міської ради
Програма соц.-екон. розвитку міста [0]
Програми соціально-економічного розвитку міста
Міський бюджет [0]
Міський бюджет
Міські програми [0]
Міські програми
План роботи [0]
Повноваження [0]


Форма входу
Логін:
Пароль:


Пошук


Друзі сайту
        Верховна Рада України


        Державна податкова адміністрація України


Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 130



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вітаю Вас, Гість · RSS 18.05.2024, 21:13
Головна » Статті » Документи міста » Регламент міської ради

регламент

РЕГЛАМЕНТ ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

І  Загальні положення

          1.1 Порядок діяльності міської ради, її органів та посадових осіб визначається Конституцією України, Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”, цим Регламентом, іншими законодавчими актами про депутатів, органи місцевого самоврядування, їх посадових осіб.

         1.2  Регламент ради передбачає порядок скликання і проведення сесій, засідань постійних комісій, формування органів місцевого самоврядування, здіснення контрольної діяльності та інших процедур у діяльності ради.

         1.3 Засідання ради, постійні комісії є відкритими і гласними, крім випадків, передбачених цим Регламентом, або якщо радою не буде передбачене інше рішення.

         1.4 Регламент затверджується радою, зміни і доповнення до нього вносяться радою на її пленарному засідання.

 

ІІ  Сесія міської ради

         2.1 Рада проводить свою роботу сесійно. Сесії складаються з пленарних засідань ради, а також із засідань постійних та інших комісій ради, які проводяться у період між пленарними засіданнями.

         2.2 Сесія ради скликається міським головою у міру необхідності, але не менше одного разу на квартал.

         У разі невмотивованої відмови міського голови або неможливості ним скликати сесію ради, сесія скликається секретарем ради за умови доручення міського голови, а також у разі, коли сесія не скликається міським головою у двотижневий строк після подання пропозицій про скликання сесії не менше як третиною депутатів ради.

         2.3 Розпорядження про скликання сесії доводиться до відома депутатів і населення не пізніше, як за десять днів до сесії із зазначенням часу скликання, місця проведення та питань, які передбачається внести на розгляд сесії. У виняткових випадках повідомлення про скликання сесії може бути доведене до відома депутатів за день до початку її роботи.

         2.4 Сесія ради є правомочною, якщо в її пленарному засідання бере участь більше половини депутатів від загального складу ради. Депутат ради у разі неможливості присутності на сесії повинен повідомити про це міського голову або секретаря ради до початку роботи сесії.

         2.5 Сесію ради відкриває і веде міський голова або секретар ради.

         На засідання ради можуть бути присутніми : народні депутати, депутати обласної, районної ради, особи, що запрошені для участі в роботі сесії головою ради, а також представники засобів масової інформації.

         Пропозиції про кількість та склад запрошених осіб, представників громадських організацій, тощо можуть подавати голові ради  постійні комісії, а також окремі депутати не менше, як за три дні до початку сесії.

         2.6 Пропозиції щодо питань для розгляду на сесіях ради можуть вноситися міським головою, постійними комісіями, депутатами, виконавчим   комітетом ради.

         2.7 Доповіді, додаткові матеріали, проекти рішень з питань, що відносяться до розгляду сесії, готуються депутатами, постійними комісіями, виконавчим апаратом ради. Проекти рішень попередньо розглядаються постійними комісіями або групою комісій на спільному засіданні.

         2.8  Пленарне засідання ради розпочинається із затвердження порядку денного після реєстрації депутатів та наявності кворуму.

         Порядок денний після обговорення затверджується або, у разі необхідності, змінюється за результатами голосування депутатів більшістю голосів від загального складу ради.

         2.9 Головуючим на сесії є міський голова, у разі його відсутності – секретар ради. Головуючий може звернутися до виступаючих із запитанням для уточнення ними висловлених пропозицій, але не повинен коментувати їх, намагатися вплинути на ставлення депутатів до виступаючих.

         2.10 Депутат ради користується правом ухвального голосу з усіх питань, які розглядаються на сесії.

         Депутат виступає на сесії після надання йому слова головуючим і може виступати в обговоренні одного питання не більше двох разів. Тексти виступів депутатів ради, які не змогли виступити у зв”язку з припиненням обговорення, на їх прохання включаються до протоколу сесії.

         2.11 Голосування з питань порядку денного, а також інших питань, що вимагають вирішення радою, може бути простим, поіменним або таємним.

         Простим  є голосування, при якому рішення вважається прийнятим, якщо за нього подано більше половини голосів від загального складу ради.

         Поіменним  є голосування з документальним підтвердженням вибору кожного депутата, що голосує, і в аркуші проти прізвища кожного депутата ставиться „за”, „проти” чи „утримався”.

         Таємним є голосування із збереженням тайни вибору кожного депутата, для чого обирається лічильна комісія з семи осіб із представників від кожної політичної партії більшістю голосів депутатів, присутніх у залі.

         2.12 Голосування на сесії здійснює головуючий. Він повідомляє питання, яке голосується, виголошує, у разі необхідності, його редакцію, оголошує порядок голосування.

         2.13 Рішення ради з будь – якого питання приймається на її засіданні після його обговорення і вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більше половини депутатів від загального складу ради.

         Рішення з процедури питань, тобто питань, які стосуються способу розгляду питань та інших організаційних питань пленарного засідання і які не потребують попередньої підготовки у постійних комісіях, приймаються більшістю голосів депутатів ради, присутніх у залі.

         Всі проекти рішень ради розглядаються депутатами лише надрукованими. Матеріали надаються депутатам для ознайомлення за п”ять днів, крім тих, що потребують термінового розгляду. Питання, що потребують термінового розгляду, надаються депутатам у друкованому вигляді перед сесією.

         2.14 Рішення ради підписує міський голова, або, у разі його відсутності, секретар ради.

         2.15 Рішення ради, у разі необхідності, доводиться до відома відповідних підприємств, установ, організацій, посадових осіб, виборців, населення.

         2.16   Депутат, група депутатів мають право звернутися на пленарному засіданні (депутатський запит) до  міського голови, до виконкому міської ради, керівників установ, організацій, що знаходяться на території ради, незалежно від форм власності щодо офіційного роз”яснення тих чи інших питань, що мають суспільне значення та належать до віддання ради. Депутатський запит може бути поданий у письмовій чи усній формі.

 

ІІІ  Міський голова

         3.1 Повноваження міського голови починається з моменту оголошення міською територіальною виборчою комісією на пленарному засіданні ради рішення про його обрання і закінчується в момент вступу на цю посаду іншої обраної відповідно до закону особи, крім випадків дострокового припинення його повноважень.

         3.2 Повноваження міського голови можуть бути припинені достроково у випадках, передбачених Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”.

         3.3 Міський голова :

   забезпечує у межах, наданих Законом України, повноважень органів виконавчої влади на відповідній території, додержання Конституції та Законів України, виконання актів Президента України та відповідних органів виконавчої влади;

  організовує в межах, визначених Законом, роботу відповідної ради та її виконавчого комітету;

  підписує рішення ради та її виконавчого комітету;

  вносить на розгляд ради пропозицію щодо кандидатури на посаду секретаря ради;

  вносить на розгляд ради пропозиції про кількісний і персональний склад виконавчого комітету ради;

  вносить на розгляд ради пропозиції щодо структури і штатів її виконавчого комітету;

  здійснює керівництво виконавчим комітетом;

  скликає сесії ради, вносить пропозиції та формує порядок денний сесії ради і головує на пленарних засіданнях ради;

  забезпечує підготовку на розгляд ради проектів Програм соціально – економічного та культурного розвитку міста, цільових програм з питань самоврядування, місцевого бюджету та звіту про його виконання;

  призначає та звільняє з посад керівників відділів та інших виконавчих органів влади, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності міської територіальної громади;

  скликає загальні збори громадян за місцем їх проживання;

  забезпечує виконання рішень місцевого референдуму, відповідної ради, її виконавчого комітету;

  є розпорядником бюджетних,  позабюджетних (у тому числі валютних) коштів, використовує їх лише за призначенням, визначеним радою;

  представляє територіальну громаду, раду та її виконавчий комітет у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об”єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, громадянами;

  звертається до суду щодо визнання незаконними актів інших органів місцевого самоврядування, місцевих органів влади, підприємств, установ та організацій, які обмежують права та інтереси територіальної громади, а також повноваження ради та її органів;

  укладає від імені територіальної громади, ради та її виконавчого комітету договори відповідно до законодавства, а з питань, віднесених до виключної компетенції ради, подає їх на затвердження відповідної ради;

  веде особистий прийом громадян;

  забезпечує на відповідній території додержання законодавства щодо розгляду звернення громадян та їх об”єднань;

  здійснює інші повноваження місцевого самоврядування, визначені цим та іншими законами, якщо вони не віднесені до виключних повноважень ради або віднесені радою до відання її виконавчих органів;

  видає розпорядження у межах своїх повноважень.

         3.4 Міський голова не рідше одного разу на рік звітує про свою роботу перед територіальною громадою на відкритій зустрічі з громадою. На вимогу не менше половини депутатів відповідної ради міський голова повинен прозвітувати перед радою про роботу виконавчих органів ради у будь-який визначений ними термін.

         3.5 Міський голова несе відповідальність за здійснення наданих йому законом повноважень.

         3.6 При здійсненні наданих повноважень міський голова є підзвітним, підконтрольним і відповідальним перед територіальною громадою, відповідальним – перед відповідною радою, а з питань здійснення виконавчими органами ради повноважень органів виконавчої влади – також підконтрольним відповідним органам виконавчої влади.

 

 

 

 

VІ Секретар ради

         4.1 Секретар міської ради обирається за пропозицією міського голови відповідною радою з числа її депутатів на строк повноважень ради та працює на постійній основі.

         4.2 Секретар міської ради не може суміщати свою службову діяльність з іншою посадою, у тому числі на громадських засадах (крім викладацької, наукової та творчої роботи в позаурочний час), займається підприємницькою діяльністю, одержувати від цього прибуток, якщо інше не передбачене законом.

         4.3 Секретар міської ради:

  повідомляє депутатів і доводить до відома населення інформацію про час і місце проведення сесії ради, питання, які передбачається внести на розгляд ради;

  скликає сесії ради, веде її засідання та підписує рішення у випадках, передбачених частиною шостою статті 46 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”;

  організовує підготовку сесії ради, питань, що вносяться на розгляд ради;

  забезпечує своєчасне доведення рішень ради до виконавців і населення, організовує контроль за їх виконанням;

  за дорученням міського голови координує діяльність постійних комісій ради, дає їм доручення, сприяє організації їх рекомендацій;

  сприяє депутатам ради у здійсненні їх повноважень;

  організовує за дорученням ради відповідно до законодавства здіснення заходів, пов”язаних з підготовкою і проведенням референдумів та виборів до органів державної влади і місцевого самоврядування;

  забезпечує зберігання у відповідному органі місцевого самоврядування офіційних документів, пов”язаних з місцевим  самоврядуванням відповідної територіальної громади, забезпечує доступ до них осіб, яким це право надано у встановленому законом порядку;

  вирішує за дорученням міського голови або ради інші питання, пов”язані з діяльністю ради та її органів.

         4.4 Повноваження секретаря міської ради можуть бути достроково припинені за рішенням відповідної ради.

 

V  Виконавчий комітет міської ради

         5.1 Виконавчим органом міської ради є виконавчий комітет ради, який утворюється відповідною радою на строк її повноважень. Після закінчення повноважень ради, міського голови виконавчий комітет здійснює свої повноваження до сформування нового складу виконавчого комітету.

         5.2 Кількісний склад виконавчого комітету визначається відповідною радою. Персональний склад виконавчого комітету міської ради затверджується радою за пропозицією міського голови.

         5.3 Виконавчий комітет ради утворюється у складі відповідного міського голови, заступників голови, секретаря виконавчого комітету та керівників відділів виконавчого комітету та спеціалістів, керівників відділів, управлінь   та інших виконавчих органів ради,   інших осіб.

         5.4 Очолює виконавчий комітет міської ради міський голова – голова відповідної ради.

         5.5 Особи, які входять до складу виконавчого комітету, крім тих, хто працює у виконавчих органах на постійній основі, на час засідань виконавчого комітету, а також для здійснення повноважень в інших випадках звільняються від виконання виробничих обов”язків з відшкодуванням їх середнього заробітку за основним місцем роботи та інших витрат, пов”язаних з виконанням обов”язків членів виконавчого комітету, за рахунок коштів відповідного місцевого бюджету.

         5.6 На осіб, які входять до складу виконавчого комітету ради і працюють в ньому на постійній основі, поширюються вимоги щодо обмеження сумісної їх діяльності  з іншою роботою (діяльністю) і встановлені Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні” для міського голови.

         5.7 Виконавчий комітет ради є підзвітним і підконтрольним раді, яка його утворила, а з питань здійснення ним повноважень органів виконавчої влади –також підконтрольними відповідним органам виконавчої ради.

         5.8 До складу виконавчого комітету міської ради не можуть входити депутати відповідної ради, крім секретаря ради.

 

VІ Постійні комісії ради

         6.1 Постійні комісії ради є органами ради, що обираються за поданням ради з числа депутатів у складі голови і членів комісії на строк повноваження ради.

  Робота постійних комісій визначається положенням про постійні комісії.

 

VІІ Тимчасові контрольні  комісії ради

         7.1 Тимчасові контрольні комісії ради є органами ради, які обираються радою за поданням голови з числа депутатів у складі голови і членів комісії для здійснення контролю за конкретно визначеним радою питанням або рішенням з питання, яке належить до відання ради.

         7.2 Рішення ради про створення тимчасової контрольної комісії вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало не менше однієї третини  депутатів від загального складу ради.

         7.3 Роботу тимчасової комісії ради організовує її голова. Засідання тимчасової контрольної комісії ради проводяться в міру потреби і, як правило, закриті. Засідання тимчасової контрольної комісії ради є правомочним, якщо у ньому бере участь не менше двох третин її складу.

         7.4 Депутати, які входять до складу тимчасової контрольної комісії ради, залучені до участі в її роботі спеціалісти, експерти, інші особи не мають права розголошувати інформацію, яка стала їм відома у зв”язку з роботою комісії, до прийняття радою остаточного рішення щодо результатів роботи контрольної комісії ради.

         7.5 Повноваження тимчасової контрольної комісії ради припиняються з моменту прийняття радою остаточного рішення щодо результатів її роботи, а також в разі припинення повноважень ради.

 

VІІІ Депутатські групи

         8.1 Депутати ради можуть добровільно об”єднуватися у депутатські групи за умов, якщо до їх складу входить не менше, як три депутати.

         8.2 Депутатські групи можуть утворюватися як на партійній (фракції), так і на позапартійній основі. Депутатські групи не можуть утворюватися для захисту приватних, комерційних, місцевих, професійних, релігійних інтересів.

         8.3 Депутат ради може входити до складу тільки однієї депутатської групи. Голова ради та його заступники не можуть входити до складу жодної депутатської групи.

         8.4 Порядок роботи депутатської групи, умови вступу депутатів до неї або виключення з неї визначається самою депутатською групою. 

_____________________________________________________________



Джерело: http://міська рада
Категорія: Регламент міської ради | Додав: olga (18.08.2008) | Автор: Антіпець Тетяна Миколаївна
Переглядів: 947
 Хостинг від uCoz                                   Долинська міська рада