Герб м.Долинська Офіційний сайт міста Долинська
Документи
Меню сайту


Категорії каталога
Торгівля [3]
Сфера послуг [2]
Захист прав споживачів [4]


Форма входу
Логін:
Пароль:


Пошук


Друзі сайту
        Верховна Рада України


        Державна податкова адміністрація України


Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 130



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вітаю Вас, Гість · RSS 18.05.2024, 19:02
Головна » Статті » Торгівля та послуги » Захист прав споживачів

Захист прав споживачів
   В магазині «Алло» я придбав мобільний телефон «Nokia 6700» за 1290 грн. При покупці  мені видали товарний чек та  зробили запис в технічному паспорті.  На другий день телефон поламався. В магазині мені його не міняють і не повертають гроші за неякісний телефон. Адміністратор магазину запропонував мені відремонтувати даний телефон. Я не погоджуюсь , адже я купив новий телефон , а не з ремонту. Як мені поступити в цій ситуації?
  Незалежно від часу скільки Ви користувались мобільним телефоном після покупки – менше години чи 364 дні в подальшому керуєтесь статтею 8 Закону України "Про захист прав споживачів” (–далі Закону) ,
   у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати від продавця (адміністрації магазину «Алло»):
 1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
    Вищеназвані вимоги пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем придбання товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги, за місцезнаходженням споживача.
   У нашому випадку покупець має звернутися до продавця, який і повинен вирішувати питання щодо усунення недоліку в товарі. Продавець керуючись пунктом 5 статті 8 Закону, повинен забрати у покупця товар. Покупець у свою чергу повинен взяти в магазині документ, який підтверджує, що його мобільний телефон забрали в магазині для ремонту.
Згідно пункту 9 статті 8 Закону Ваші вимоги про безоплатне усунення недоліків повинні бути усунуті протягом 14 днів або, за згодою сторін, в інший розумний строк. На письмову вимогу споживача на час, коли мобільний телефон знаходитиметься в ремонті, продавець повинен виділити покупцю мобільний телефон аналогічної марки (моделі) з обмінного фонду.
Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172 затверджено перелік товарів, з яких утворюється обмінний фонд та які надаються в тимчасове користування споживачам на час гарантійного ремонту , зокрема
Телевізори Мікрохвильові печі  Магнітоли Кухонні машини Магнітофони В'язальні машини Радіоприймачі Пилососи Холодильники Електропраски Морозильники Електроміксери Пральні машини Електросоковижималки
 Апарати телефонні, у тому числі, мобільного зв'язку
Персональні комп'ютери та комплектуючі частини до них Апаратура для відеозапису та відтворення зображення і звуку Електрочайники Електрофени Електрокавоварки
  У випадку, якщо покупця не попереджували про те, що ремонт мобільного телефону затягнеться на термін понад 14 днів , або затримується виконання вимоги про надання з обмінного фонду телевізора, він має право вимагати від продавця виплати неустойки в розмірі 1% від вартості придбаного товару.
   Всі відносини з продавцями товарів бажано вести лише в письмовій формі. Це дасть можливість прискорити вирішення вимог, які пред”являються продавцю, а у разі потреби звернутись до суду і належним чином захистити свої права.
   Якщо протягом 10-ти днів після письмового звернення до продавця, споживач не отримає відповідь, звертайтесь до спеціаліста з питань організації торгівлі, побуту та захисту прав споживачів виконавчого комітету або телефонуйте за № 5-10-97
Спеціаліст з питань організації торгівлі, побуту та захисту прав споживачів міськвиконкому   В.Ніколаєв
Категорія: Захист прав споживачів | Додав: belbog (19.11.2010)
Переглядів: 1156
 Хостинг від uCoz                                   Долинська міська рада